Sunday, March 14, 2010

APA PUNYA BLOG DAAAA...

Assalamualaikum, sekalian pembaca, penat sunguh saya rasa. Bukan penat tubuh, tapi penat emosi dan fikiran. semuanya kerana gara-gara nak tukar templat dan lemngkapkan gaget-gaget baru untuk memberi kelaian kepada rakan-rakan yang akan datang melawat....ade ke yang akann datang melawat....hehheheh xperlah tak ada orang datang melawatpun, sekurang-kurangya saya berpuas hati dengan hasilnya. tapi nampaknya masih kebingungan lagi...binggung dengan benda-benda yang masih saya tak terer...

  1. nak letakkan label pada posting dan label pada sidebar
  2. kenapa nuff saya jadi kosong semulas setelah saya daftar baru?
  3. tambahan dengan komen tak membina cik abang....blog ape macam nie, tulisan campur-campur, sekejap ke tepi sekejap ke tengah, tulisan yang tak sama font, pening abang tengok, lainla dengan blog yang abang baca selama nie. peninglah... blog da nie, blog tentang apa, tak ada specifikasi ke..
Geram ajer saya mendengarnya..saya kan baru belajar..lainla dengan nik atau zue atau kawan-kawan blogger dia yang sudah bertahun tulis blog. inat sennag ker nak buat blog walaupun nampak secikai ini, sakiit kepala juga rasanya..sedih pun ada..

dalam masa yang sama, saya pun terfikir juga, kalau tak ada komen yang benar-benar tulus begitu, adakah saya akan sedar tentnag kelemahan blog saya ini...mesti saya tak sedar kan... bagus juga cik abang komen, walaupun bunyinya menyebabkan hati saya terluka, tapi tak apalah, saya ambil sebagai satu cabaran.

tapi geram juga, macammana nak berfikir untuk mencantikkan dan melengkapkan dan menjadikannya tertib seperti blog-blog yang dia baca tu, kalau dalam masa yang sama terpaksa mengutip baby yang merangkak ke sana sini, nak susui lagi, nak mandikan lagi, nak masak lagi...ada cik abang saya fikir semua tu ke....aiseyyyyy....marah kah saya..tak marah, cuma mahu dimengertikan..huhu...saya marah dan sakit hati sebenarnyer heheh


3 comments:

shafida said...

heheheh, ini kes geram atau merajuk atau jauh hati atau rasa tak puas hati atau aper yer....

Anonymous said...

orait le ni... :)

(menaip smbil dukung ammar yg berpusing2 dpn laptop..)

kbaiti

murnihati said...

ingat ko masuk rumah zue sakni..hehe
template ni meme kna adjust2 skit..
aritu zue pun byk kna setting

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails