Sunday, March 14, 2010

TULISAN BERGARIS BAWAH

Hehehhe, tengah malam buta saya bangun untuk tulis n3 nie. sebenarnya dah lama ingin mencari rahsia bagaimana kawan-kawan blog buat tulisan yang bergaris di trngah-tengah...sekali tengok macam cancle..tapi bila bacca, ada meaning lain selain dari tulisan sebelumnya...teringin sekali, nah, baru malam ini saya mempunyai masa untuk bertanya kepada pak cil google. selalunya bertanya dengn sifu saya kat blog dia...tapi banyak-banayk tanya dulu-dulu punya hal tentang blog nie, dah rasa segan plk.. kali ini saya berazam ingin mencari sendiri rahsia disebalik tulisan bergaris ditengah...

caranie, saya dapatkan dari sini.. saya cuba dulu ye, experiment, kalau jadi...baguslah..

caranya begini (saya copikan untuk anda): dia panggil tulisan tercoret...




anak rusa nani baru kembang ekor, apa salah kami, lalu tak ber nuff, hehheeh


yahooo, boleh la saya berjaya
anda cuba lah...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails