Friday, March 26, 2010

AWARD....AWARD

salam semua...saya dapat award daripada k.sari...tapi nak ambil nie ada syarat-syaratnya tau....

1. Thank and link the person that gave you the award


Fitrah cinta-k.Sari

2. Pass this award to 15 other bloggers you've recently discoveres and think are fantastic ~ 15 je ekk..saya pun xtau nak pilih camner so ....nama2 yg ader kat sini adalah dipilih secara rambang semata-mata yer..xder unsur rasuah atau pilih kasih..so check it out~( ayat copy k.Sari...jangan mare yer, k.sari)


ala, kengkawan saya xsampai 15 laa, maaf yer penaja..5 orang lagitu,nanti saya tambah lagi di lain masa

~ (maap le yer klau ader yg dah dpt award ni n dah buat n3 pun..tu smua di luar kawalan) ~ini pun copy ayat k.sari...mahap sekali lagi...

3. Contact them and tell them that they've won the award

~ misi ini akan dimulakan seberapa pantas yg termampu~

State 7 things about youself

  • i'm a woman..hehehhe, takut ada yang confius...
  • ada 3 orang anak, 2 perempuan, seorang lelaki
  • seorang yang mudah menggelabah dan kerja tak bersistematik
  • tak suka mengemas...ka ka ka ka ka..maafkan aku wahai suamiku...
  • tak suka lipat kain... sekali lagi maafkan isterimu ini
  • Mudah marah, mudah tention especially dalam keadaan bisng dan riuh rendah....ka ka ka ka
  • ingin memiliki rumah sendiri, bungalow 1 tingkat yang berhalaman luas....abang yea.... I bagi 8 yer k.Sari... last sekali
  • nak bawa tok Ummi ke Mekah buat haji bersama-sama
Okey, dah abis dah..pada nama2 yg ader kat atas tu, klau dah baca n3 ni jemput la amik anugerah yg xseberapa ni yer, nnti saya dtg ketuk2 lagi bgtau n hrp2 pasni kita lebih tahu n kenal satu sama lain...


3 comments:

qaseh mas said...

salam Fhida
tahniah ya dapat award
Terima kasih sudi jenguk teratak kita dan tinggalkan jejak kat sana. :)salam persahabatan

fisa othman said...

ye ye nama ku dlm list...:D

shafida said...

sudikanlah kiranya Fisa mengambilnya yer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails