Tuesday, March 30, 2010

LUKISAN MURID DARJAH 3

semalam saya dapat tiket bertuah.ha~ha~ha~ha~...tiket bertuah relief kelas 3G, sebab perhimpunan dibatalkan kerana hujan..maka dengan payah sekali kaki saya ,melangkah menuju ke kelas 3G di atas sana, tingkat 4...menggeletar lutut saya yang sedia capek dek sepanjang hari berdiri ......polisi cikgu cikgi hari ini tak boleh duduk bila belajar.ehhehehe kang kantoi kena saman, ada spy kementerian Pelajaran ke kat sini?!!!!! ehhehehe

Tapi disebalik peraturan itu, memang bagus pun untuk murid-murid...kalau cikgu yang ketot-ketot halus manis macam saya nie elok sangatlah kalau berdiri...jikalau duduk, murid-murid tak nampak.

sampai sahaja kat 3G, murid-murid tengah melukis...saya pun ape lagi..."ya murid-murid...ada 30 minit lagi untuk siapkan lukisan kamu ye.." saya berkata nada lantang....heheh, saya pun duduk sambil memerhati murid darjah 3G itu melukis.em, lawa-lawa jugak mereka melukis...setelah 10 minit memberi sedikit pendapat dan komen-komen yang saya sendiri tak tahu betul ke tak dari segi seni lukis nya...saya pun DUDUK di atas kerusi...sambung kerja *merait kertas soalan ujuin bulanan ...heheheh

sebagai hadiah tuan puan membaca coretan yang apa-apa entah ini, saya hadiahkan gambar-gambar lukisan 3G untuk makanan santapan mata geng bloger sekalian....yehaaaaa!!!!!!




No 1


no 2

no 3

no 4


NO 5

no6


no 7


no 8


OK, APE MACAM, LAWA-LAWA TAK...

Geng Blogger rasa gambar mana yang paling kreatif.....
saya akan membilang undi geng seklaian dan hari selasa nanti pukul 12 malam saya akan kira undian dan akan umumkan hasil undian geng sekalian.
hehehheheheh

_______________________________
NOTA KAKI:
MERAIT= menanda kertas jawapan/menyemak


10 comments:

UmmuFarhan said...

shafida,
apa tajuk lukisan ni? kelakar je saya tengok..hehe,,tapi padan la lukisan budak darjah 3. tak tahulah mana yg kreatif nampak lebih kurang jer...tapi ok lah, saya pilih no 06 la kot sebab yg tu cun sikit ikikiki..

+akufobia+ said...

no 1+no 3 tu orang sama ke yang lukis?macam lebih kurang je.ke ada kes tirumeniru?haha.

merahitujambu said...

kreatifnyee lah budak2 sekrang.

dy pilih no 1

Fatihin said...

berbakat sungguh!

kakpah said...

kakpah pilih no 2. kreatif budak ni. nanti besar boleh buat lukissan abstrak. pandai dayafikir dia.

Murnihati said...

bila pulak ustazah jadi ckgu lukisan ni..hehe.. nik lama offline, blk kampung..
anak2 dah moody sbb lama tk balik,
nik pilih no 2.. kelakar la.. siap ada misai, halkum lagi

AdyShaRiz said...

imiginasi bdk darjah 3.. ok jugak la... say apilih no 2 jugak la.. comei la

cikgu isza said...

saya pun datang nak mengundi.. saya pilih no 2 arr.. memang berbakatlah bebudak ini :)

qaseh mas said...

Salam Fida
karya mereka tu cantik,ada bakat lah Fida. kelakar pun ada.kiranya matapelajaran seni ni bagus tuk merelease tension kan, Fida...maklumlah PMR dah makin dekat, cikgu cikgi ikut sibuk juga sebenarnya.

ibrahim ghazali said...

no.7 tuh mesti budop2 tuh lukih muko ustazah dio huahua

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails