Wednesday, February 23, 2011

DAPAT SURAT TUNJUK SEBAB

ASSALAMUALAIKUM SEMUA....

semalam saya telah mendapat surat tunjuk sebab dari Puan Penyelia Petang yang menyelia serta merangkap big boss sesi petang di sekolah....

kesnya....saya mnegalami period pain yang teruk semalam...pagi tu dah pergi sekolah atas sebab musabab program sekolah jugak...pergi pulak dengan sihat dan walafiat walaupun period pain dh mulai terasa sikit-sikit. balik ke rumah dalam pukul 1.30 tu dah mula menggugaT ketenteraman...sakitnya waduh....menyebabkan saya terguling-guling.

mengimbau kembali zaman u dulu, kalau sakit begitu saya akan telan panadol dan tidur bertemankan setareka di atas perut..tp sekarang sudah tidak praktikal lagi sebab asma' nie mane boleh nampak saya baring, apalagi dengan setareka panas di atas perut..mahunya dia panas montot.....

jadi saya mengirimkan sms kpd big boss memaklumkan saya terpaksa hadir lewat memandangkan selesai berguling2 itupun dah pukul 12.30..baju bajan belum beriron, mandi pun belum..sah2 datang lewat, daripada disembur, lebih baik saya maklumkan dulu..

tiba disekolah, big boss dah menunggu depan tangga dan beri surat chinta ini....(surat tunjuk sebab)


nota kaki: pelik juga, sudah lama saya tak mengalami period pain sebegini teruk selepas bersalin, mungkinkah disebabkan fibroid yang telah disahkan sebesar 3cm sejak pertengahan tahun lalu...

tapi lebih pelik kenapa boss bagi surat tunjuk sebab pada saya sedangkan saya sudah memaklumkan kepadanya lebih awal...lgpun saya memnag tak melawak, datang sekolahpun bau minyak panas..apa dia xterbau ker? atau dia ada tak puas hati dengan saya......

ya....mungkin sebab sejak akhir-akhir ini saya selalu key in atas pagar...dan kes saya memohon tukar ke sesi pagi?

yang lebih mengejutkan ada orang sampaikan pada saya...guru besar sendiri ada menyebut saya seorang yang bermasalah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ALLAHUAKBAR..BERAT SUNGGUH DUGAAN INI)
itupun setelah dia dapat tahu permohonan saya yang ingin bertukar ke sesi pagi...
sekarang nie saya tak nampak masalah lain selain dari saya sering key in atas pagar sejak akhir-akhir ini......

akhirnya saya akui kesilapan sendiri...tapi ada lagikah masalah lain.....hurmmmm

nie yang tak best nk kerja nih...
makkkkkkk....nak tukar tempat kerjaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

apa pendapat raka-rakan perlu ke saya mengadap guru besar dan bertanyakan apa masalah saya yang dikatakan bermasalah itu? mana dia tahu saya bermasalah? padahal diakan sesi pagi?
siapa pula yang mengadu domba padanya? (perlu kerrrr....hik hik hik) kalau xnak saya ke sesi pagi, cakap jerla, janganla main fitnah-fitnah pula....apa tak nampak ker kerja yang saya buat selama nie...ecehhhhh.....haaa, kan dah nak mengungkit......abis pahala saya

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails