Sunday, November 7, 2010

tak pernah merasa duit NUFF

ASSALAMUALAIKUM

hehehehhehe....ini adalah entri saya yang ke 2 buat hari ini. teringat pembelajaran dengan cikgu alam maya tentang blogging ini..katanya untuk menarikminat orang datang ziarah dan terus menjadi penggunjung setia, hendaklah buat entri 1 hari sekali dan berterusan....tapi nie dah jadi 1hari 2,3 n3..bolehke?
cikgu tu kata xboleh, nanti pengunjung xtahu nak baca yang mana..simpan-simpanlaa cerita lain untuk hari2 mendatang...kut-kut kekeringan idea...hehehheheh tapi xapalah..saya ingin menderhaka secara terhormat guru..kalau ada yang nak membaca silakan..kalau xder yang membaca....xapalah..

haihhh..macammna pula nak tahu ada orang baca ke tak? adakah dengan mengira jumlah komen yang ditinggalkan di bwh n3 tiu kah?
kalau begitu...jrang sgtla blog huduh saya nie dikunjungi penziarah-penziarah blogger....em...patutlaa iklan nuff tak masuk-masuk....biarlah saya tak berkecil hati, dulu memang niat nak jugak merasa duit nuff bagi, tapi rasanya hati menjadi gundah gulana sahaja memikirkan cara nak menarik geng blogger utk zziarah dan jadi pengunjung ettap di sini..emmmsekarang nie, xpalah...rezeki Allah di mana-mana ...betul tak...


1 comment:

eyndayusoff said...

Kalau mengandung tahniah ye :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails