Friday, November 12, 2010

PERGI SOGO

ASSALAMUALAIKUM,

saya nak jadi orang pertama yang ucapkan selamat hari Jumaat kepada semua kawan alam maya.
nak cerita ceriti pasal menziarahi SOGO petang tadi.

pukul 6.30 petang tadi, sesuah mengambil Asma' dan Faqihah kat nursery, saya terus balik ke rumah. laju juga saya drive kereta...hehehehhe utk orang yang xpandai macam sayanie...gear 2 ajerlaaa lajupun.

sesampai sahaja di rumah suami terus keluar dan kata jangan tutup enjin, kita terus ke SOGO ye? haaa...biar betul , bersemangat sungguh, lalu suami menunjukkan iklan wholesale SOGO yang bermula hari ini . WHOLESALE nya hanya 3 hari...jadi kalau pergi esok, mesti makin ramailah manusia..jadi saya kata, tunggu jap saya nak solat asar, xsempat solat kat sekolah td.

rupa-rupanya....lepas magrib juga kami bertolak ke sana, alhamdulillah, jalan raya pun clear aje...mungkin xramai sanagt orang yang tahu WHOLESALE SOGO nie....macamla famouse sgt SOGO...nama jer WHOLE SALE, kadang2 harga skitjeryang turunpun....
dan dipendekkan cerita, inilah hasl rembatan saya...chewahhh......untuk hari raya aidiladha rancangnya..tapi kalau dah beli awal tue..heheheh alamatnya memang akan pakai ke sekolah jugaklaa esok,...hehehehehe

semuanie murah ajer..sayang duit nk beli yang mahal....oklah, sekadar nak tukar2 beg dan kasut dgn yang sedia ada....saya pun xderlaa berada..keh keh keh



hehehe, bila ambil gambar mcmnie, teringi pula nak buat bisness jual ape2 yang patu secara online..

mampuke saya? emmmm..

tapi jangan silap pahamye...tiba-tiba pula rasa saya nie show off...maafla, tiada niat dihati nak show off...minta dijauhkan....ala, murah ajer 2 benda tu....xsampai rm100 pun,, pecaya tak?
hahaah silalah percaya ye....


lepas nie, saya sedang memasang anagn-angan utk beli yang nie pulak...emmm, inila perempuan...heheheh


cantikkan..coach nie..kat sini

4 comments:

Fazlinil Irma said...

salam pagi jumaat kak. penghulu segala hari :)

ummu said...

salam shafida
cantik pasangan beg dan kasut tu
takpe yang penting jimat kan

Anonymous said...

Вот новые киноленты что я нашла в на сайтах из рабочих

Anonymous said...

auto insurance missouri
I have been searching through the online going on most the headlines - but I can't seem To experience it anywhere. around 2:30 ish I i has listening To the radio to my automobile - as well as If you I switched it on I heard the final part as for The story. There i has this girl telling which "hotel staff were banging on The windows on The night" and also "people could not go out as to out hotel space" could buyers I beg you explain what happened (if consumers know what I am chatting regarding" or give me a website. Martha , texas car insurance

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails