Sunday, February 6, 2011

JALAN-JALAN SEMALAM

hai.....

assalamualaikum semua...semalam kan sekeluarga jalan-jalan menghabiskan minyak kereta ke Kl dan pusing-pusing bandar..
hehehehhe, sebenarnya bukan nak menghabiskan minyak kereta,minyak kereta sekarangnie kan mahal.....hhahahhahhaha
tapi suami kata nak test enjin kereta dan baterinya..minggu lepas bateri lemah...sampai saya nak stat keretapun xmahu...terpaksalah saya balik jalan kaki pimpin tangan si asma' kecik tue..nasib baik rumah dekat ajer dengan sekolah.


dan semalam suami dah hantar kereta ke klinik....tukar motor...terbang RM120.....tu yang semalam pi round2 KL nak test keadaan motor seketul yang baru tukar itu..


nampaknya suami kata kereta mcm xbest...tersedu-sedu mcm kita kurang air masak plk...dah beli motor yang mahal..ada yang murah dalam RM80...tapi dia ambil yang mahal skit..tupun dah garu wallet yang tak bersalah.huwawawa...


balik malam tadi, masing-masng lapo...berenti beli KFC..saya makan kentang ajer...sedapnya diapunya mayonis.huhhhh

badan sekarangpun dh rasa berat semacam..percaya atau tidak, saya nk bangun solat subuh pagi tadi, berat semacam ajer badan nie...lama tak timbang..berapa lah agaknya yang naik...agak2 buleh timbang kilo mcm jual daging lembu tepi jalan tak..seriau weh...........kena cari penimbang nih

2 comments:

Ummi Maryam said...

salam,

oh memang kalau kereta ada masalah..dia akan cekik duit tuannya..dan lagi dan lagi dan lagi...penah ada pengalaman last skali jual kete yg selalu buat hal tu huhu..

shafida, berat ada isi kot..

SHAFIDA said...

ada lemak ummu..kikikikikikiki

xmengandungpun..mengandungi ajer...

ummu bila lagi nk tambah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails