Tuesday, November 2, 2010

MAHU JUALKAN BAYI ANDA?


ASSALAMUALAIKUM

comel tak wajah baby perempuan ini....lawa kan. tengokla keningnya yang halus bagai diukir, mulutnya merah dan munggil , pipinya yang mulus dan kulitnya yang halus dan cerah..
kalau kita dianugerahkan Allah bayi secantik dan sesempurna ini, mahukah kita menjualnya kepada orang lain..........
ikutkah hati saya, mahu sahaja saya melarkannya...waduh...sungguh bahagia menatap wajahnya..inilah bayi tak berdosa yang telah menjadi mangsa sendiket penjualan bayi yang telah ditumpaskan dalam Ops Pintas Sayang yang dilancarkan Unit Anti Pemerdagangan Orang Bukit Aman

berita penuhnya boleh rujuk di sini... BERITA HARIAN ONLINE

mana tak lawanya. bayi ini kacukan Melayu, manakala bapanya seorang warga Pakistan...dan kemungkinan besaar adalah bayi luar nikah...kasihat sekali nasibnya..bayangkan macammana jika dia di beli oleh orang bukan Islam...sudah tentu dia juga akan mengikut agama mak ayah angkatnya itu.

jangan terkejut kalau harga yang dibayar untuk memiliki bayi ini adalah RM21 ribu..hospital swasta terbabit adalah dimiliki oleh seorang Datuk yang dah 10 tahun menjalankan kegiatan ini...patutlaa kayo rayo

rata-rata yang menjual bayi adalah wanita yang mengandug anak luar nikah.Si ibu akan bersalin di hospital itu dengan kos bersalin serta rawatan ketika pantang ditanggung hospital berkenaan, selain turut diberikan sedikit habuan selepas menyerahkan bayi mereka..

lagilaa best nie...dahla anak xpayah jaga...semua perbelanjaan bersalin, berpantang ditanggung.dapat duit lagi lepas tue...tapi apakah dosa itu mereka kira sekali....mungkin tidak...malah mungkin ada yang berazam nak buat lagi taun depan.

1 comment:

Ummi Maryam said...

Astaghfirullah....ada juga ye hospital macam tu. ada je idea terkutuk. Gejala sosial yg melampau sekarang pun mengerikan krn suatu masa nnt anak2 kita juga akan membesar dan menghadapi cabaran gejala sosial yg semakin membarah dalam masyarakat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails