Sunday, January 30, 2011

oh Kek Velvet merah


Assalamualaikum,



saya bukan mengidam, jauh sekali termimpi-mimpi atau mengigau nak makan kek ini, tapi setiap kali saya memandangnya , air liur saya mula keluar, terasa keenakannya, lemaknya, manis dan lembutnya salaing bertaut di dalam mulut saya...chewah..macamlah pernah makan kan..hahahahhaha....tapi hati saya sangat teringin memakannya. ada kawan yang mnyediakan perkhidmatan tempahan kek tersebut, tapi jauh sangat. kat kedai SR (sicret recepie) pun dah banyak kali skodeng, tapi tak ada jual juga...husssss..kat manalah nak tempah... sampai bilakah haris saya menelan air liur bila teringat atau melihat kek secantik ini..hurm......ayat nak minta belah ehsan sang suami..kakakakakaka....

kalkalau anda berada di subag jaya atau sekitar shahalam,bolehlah usha ke blog ini untuk tempahan... cupkekasih

3 comments:

mzhany said...

kat SR mmg xde kan fida? ummm ramai gak yg ckp sedap velvet nih...ummm mcm tergoda jugak jer ;)

UmmuFarhan said...

salam,

oh shafida, nampak lazat lagi sedap..tak pernah makan lagi..

jun said...

Salam dear, kak Jun ucapkan terima kasih atas promosi ya....pls sms kak Jun, ni no: 017-2840900. Thx dear.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails