Tuesday, January 4, 2011

Tomyam tak menjadi

ssalamualaikum, berjumpa lagi kita..didoakan semoga semua rakan-rakan di luar sana tetap ceria, tabah menghadapi segala ugasan harian masing-masing..

mode tengharinie: penat + geram + risau

kenapa penat ;
*sebab bahagian dapur belum sattle lagi....barang-barang yg digunakan utk memasak tompam td xcuci lagi

*baru tidurkan asma" susah beul dia nk tiur..pukul 12.30 kejap lagi nk angkat bawa ke rumah pengasuh (oppss..lupa nk bagitau semua, saya dh tukar anak dr nursery ke rumah persendirian)

Geram :
*sebab tomyam yang saya buat tak menjadilaaa
mungkin saya letak terlalu banyak sayur..ayam nya cuma 5 ketul.huhuhuuhuhu..dah tahu kureng ayam..tapi buat juga..saja jer..

Risau:
buku RPH (rancangan Pengajaran HArian utk hari selasa ini, saya belum buat lg...ayoyo....takut bos petang turun nak buat pemantauan..matilah saya

ok..sampai di sii shj..bayak kerja mahu dibuat..kemas dapur...goreng ikan keli utk anak2 ,mandi, tulis RPH sekejap...sempat ker...mak aiiiiiii



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails